• وبلاگ : مقالات
  • يادداشت : حجاب؛ بدون افراط و تفريط
  • نظرات : 1 خصوصي ، 26 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حسين 
    واقعا اين بود جواب بنده؟
    ما تکفيري و داعشي هستيم يا شما که هر کس مخالفتان باشد سريع مي گويد داعشي؟ آنهايي تکفيري هستند که مرگ برضد ولايت علي را قبول ندارند اما مرگ بر ضد ولايت فقيه جزء دينشان شده است. کساني که وقتي نمي توانند جواب طرف مقابل را بدهند، سريع مي گويند تکفيري هستي و او را متهم مي کنند.
    لطفا جواب بدهيد، واقعاً من نمي دانم علما از کجا اين فتوا را درآورده اند. قطعاً نه خدا و نه اهلبيت عليهم السلام نگفته اند که زن مي تواند در مقابل برادر و پدر و عمو ، اينگونه بيايد.
    به جاي انگ زدن و تهمت زدن، جواب بدهيد.
    پاسخ

    1. دوباره ببيند. شما اصلا سوالي نکرديد که جوابي بشنويد؛ يک ابراز ناراحتي کرديد و بعد بد و بي راهي به ما گفته ايد (تقليد کورکورانه) و يک ادعايي هم کرديد که قرار شد دليل و سندش را ارائه کنيد. 2. بنده هم نوشتم مقلدين کور کساني اند که بي منطق، چشم مي بندند و دهان باز مي کنند. و دوباره تکرار مي کنم: هر کس مخالف دليل عقلي و نقلي باشد و آسمان را به ريسمان ببافد و بر باورهاي بي منطق پافشاري کند داعشي يعني بي منطق است. و اين اهانت نيست بيان حال آن فرد است. 3. اين بار سوال کرديد که اين هم جوابش: اگر علماي گرانقدر ما فتوايي مي دهند روشمند است يعني با تکيه بر دليل عقلي و نقلي است. اگر به دنبال دلايل فتوا مي گرديد خدمت ايشان برسيد و از ايشان بپرسيد يا به کتابهاي فقهي ايشان مراجعه کنيد. هر چند عقل مي گويد بعد از مراجعه به متخصص نيازي به دانستن دليل نيست مانند اينکه هيچ عاقلي از دکتر نمي پرسد چرا تو اين نسخه را براي من نوشتي. 5. نگاه بدبينانه شما به موضوعاتي که برشمرديد بر خاسته از باورهايي است که دليلي ندارند و به جايي بند نيستند براي روشن شدن اين موضوع براي خودتان، آنچه ادعا مي کنيد را با دليل معتبر عقلي و نقلي ثابت کنيد بعد با استناد به آنها نظر مخالف را رد کنيد و به آن بتازيد. 6. براي امتحان همين سه ادعايي که تا الان کرديد ثابت کنيد (1.جريان حضرت زينت س، 2. آن شعار جزء دين شده است، 3. قطعاً نه خدا و نه اهلبيت عليهم السلام نگفته اند که زن مي تواند در مقابل برادر و پدر و عمو ، اينگونه بيايد) تا معلوم شود روي حساب حرف مي زنيد و اهل منطق هستيد و حساب شما از کساني که اهل منطق نيستند و داعشي مسلکند جداست.