• وبلاگ : مقالات
  • يادداشت : حجاب؛ بدون افراط و تفريط
  • نظرات : 1 خصوصي ، 26 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + نادري 
    سلام
    خلق را تقليدشان بر باد داد
    به گمانم شما هم مانند بسياري از حوزويان و علما، روايات وليجه و رياست را نديده و نشنيده ايد. همان که در زيارت جامعه کبيره مي خوانيم «برئت إلي الله من اعدائکم و ... و من کل وليجة دونکم» مي دانيد وليجه اي که بايد از آن برائت جست چه کسي است؟ کسي است که تمام افعال و اقوال او را حجت بدانيم. يعني صفتي که مخصوص امام است براي غير امام قرار دهيم. امام صادق عليه السلام فرمودند: رياست از دو گرگ درنده در ميان گله بي چوپان بدتر است و فرمودند ملعون است که قصد رياست کند و حتي به فکر آن باشد. بعد که راوي پرسيد رياست يعني چه ؟ حضرت فرمودند «إياک أن تنصب رجلا دون الحجة فتصدقه في کل ما قال» يعني همين کاري که شما و امثال شما داريد مي کنيد. ما چهارده معصوم بيشتر نداريم اما شما آن را به هزاران هزار نفر افزايش داديد. تمام علما و شهدا و مسئولين و مراجع و ... را حجت مي دانيد. اگر رهبري کتاب شهدا بخواند شما هم مي خوانيد، بگويد براي غير امام حسين سينه زني و نوحه خواني نکنيد شما هم نمي کنيد. بگويد مولوي اصول اصول اصول دين است شما هم مي گوييد هست و ... . و اين دقيقاً همان وليجه اي است که بايد از آن تبري جست.
    حضرت فرمود سينه اي که از چرک پر باشد بهتر است از سينه اي که از شعر پر باشد. آنگاه مي بينيم که رهبري هزاران هزاران شعر حفظ هست و همه جا مي خواند و ترويج مي کند.
    شعر خواني در شبها و در کل ماه رمضان مکروه است، آنگاه رهبري در شب ماه رمضان!!! جلسه شعر خواني دارند!!
    بيش از 30 جلد کتاب در مورد شهدا ترويج کرده اند و نام برده اند و تقريظ نوشته اند، چند جلد کتاب در مورد اهلبيت معرفي کرده اند؟ عباس دست طلا و دا و خاکهاي نرم کوشک و ... را همه مي خوانند اما هيچ کس از زندگي ائمه هيچ خبري ندارد.
    کاري کرده ايد که عشق مردم به امام و رهبري بيش از عشق انها به اهلبيت باشد. براي فوت امام مردم چهل روز عزاداري کردند و هيچکس هيچ حرفي نزد ولي اگر کسي ايام محسنيه بگيرد همه به او چيز مي گويند و خود رهبري مي گويد براي غير امام حسين نوحه خواني و سينه زني نياز نيست. آري براي شهدا هيچ اشکالي ندارد براي اهلبيت اشکال دارد.
    نمي دانم با دين مردم چه کرده ايد؟