• وبلاگ : مقالات
  • يادداشت : ثواب علم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام !

    حسين را خارجي ناميدند !! زيرا به فرمان اميرالمومنين معاويه بن ابوسفيان !!! دشمن قسم خورده اسلام !! تمکين نمي کند !! پس خونش مباح و قتلش واجب است !!!
    غربت فرزند قرآن ديده اي ؟! قاريان نامسلمان ديده اي ؟!
    پشت ابر نيزه و تير و سنان !! ماه زينب .س. را پريشان ديده اي ؟! .....

    کا را را به جايي رساندند که بني اميه ! يعني همين قماش !! ابوسفيان و قريش و قريشيان !! بر مسند رفيع امامت و خلافت مسلمين تکيه زدند !! جامه اسلام را چون پوستيني برعکس به تن کردند !! و سالهاي ساااااال !! تا همين امروز ! آن را براي آل سعود و شاه عبداله !! يا بهتره بگم عبد الشيطان !! و امثال حسني نا مبارک مصري !! شريکان اسرائيل حنايتکار !! در کشتار مسلمين عراق و لبنان و غزه و... !! به ميراث گذاشتند !!
    و غم انگيزتر از جاه طلبي و خباثت اين انگلهاي جوامع مسلمين !! تمکين و سکوت !! مسلماناني است که دچار سرطان جهالت !! و متعصب به ظواهر و سطحي گرايي !! مي باشند و حکام خائن آل سعود را "خادم الحرمين " مي نامند !!همانند آنانکه در زمان حسين .ع. يزيد قمار باز و شراب خوار !! و... را امير المومنين !! مي ناميدند !!

    و بعد از رحلت امام خميني(ره) هم همانند دوران بعد از رحلت پيامبر !! هر جفايي !! با انصار و ياران واقعي رسول خدا (ص) کردند !! با ياران واقعي و پيشکسوتان دوران حماسه و دفاع مقدس کردند !! طولي نکشيد که ......
    با قسمت( 3 ) .... (معرفت حسيني .ع. ) به روزم !

    خدا نگهدارتون[گل]