• وبلاگ : مقالات
  • يادداشت : اين چه اسلامي است
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    به نظر مي رسد مطلبي كه درباره ي آقاي وافي نوشتيد قدري آلوده به تهمت شده باشد. لااقل از نمونه اي كه گذاشتيد نمي توان فهميد كه ايشان صريحا يافته هاي علمي دانشگاه را بالکل شيطاني دانسته و از دستاوردهاي علمي آن به کالاي دشمنان اسلام ياد مي کنند.
    آيا رهبري وقتي در دانشگاه تهران مدرك را به سخره گرفت و خود را در آيين طلبگي باقي گذاشت بدين معناست كه دانشگاه را بالكل شيطاني مي داند و ....
    كاغذ پاره هاي مدرك خود يكي از افراط ها و بدبختي هاي جامعه است و باعث شده هر كسي با داشتن يك مشت كاغذ پاره بتواند هر حرفي بزند.
    بهتر است به جاي دعوت مردم به يك مشت كاغذ پاره، آنها را تشويق به توجه به محتواي كلام ها كنيم.
    پاسخ

    عليکم السلام. مطلب جناب آقاي وافي تحت عنوان مطلب تحجر قرار دارد نه آن شيطاني خواندن و توضيح موضع ايشان بعدش آمده است که روشن است لذا آلوده به تهمت نيست. بله؛ به نظر بنده چنين رويکردي که در آن حاصل تحقيقات علمي حداقل سه انديشمند محترم دانشگاهي به تعبير ايشان و شما «يک مشت کاغذ پاره» خوانده شوند را تحجر مي دانم يقيناً و روشن است اين توجيهات دردي را دوا نکرده و نمي کند. در ضمن آلوده بلکه عين تهمت اين است که گفته شود مقام معظم رهبري «مدرك را به سخره گرفت». خواهش دارم در استخدام تعابير دقت کنيد.