سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از جاهل انتقاد مکن، که دشمنت می دارد، و از عاقل انتقاد کن، که دوستت می دارد . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط امید پیشگر در 88/4/17:: 7:14 عصر
بسم‌الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی / سلام‌علیکم بما صبرتم
خطبه این هفته شما در تعقیب حضور 85 درصد مردم در جمعه گذشته با آن آزادی مطلق و بالاتر از آن، آگاهی بی‌سابقه، نشان از عبور امت با امام خود از مرحله‌ای و کلاسی به کلاس بالاتر است. یادتان هست در روز قبول قطعنامه که به دعوت شما در دفتر شما حاضر شدیم و هرکس برای ثبت در تاریخ، مطلبی گفت. عرض کردم این امتحان، اطاعت امت از امامت در چهره حسنی است و بعد از پیروزی امت در 8 سال دفاع مقدس به عنوان اطاعت امت از امامت در چهره حسینی است.
قبل از آن در روز عزل بنی‌صدر در صحبت 3 دقیقه‌ای که مرحوم رجایی آن را بین هیات دولت توزیع کرده بود، گفته شد؛ ‌امت به تبعیت از امام در حال حرکت است. هرکس حرکت نکند، جا می‌ماند و امت وقتی به او نرسیده و می‌خواهد به او برسد، او را روی دست بلند می‌کند و روی سر می‌گذارد. وقتی به او رسید، نگاهش از وی برمی‌گردد، وقتی از آن گذشت، وی را پشت سر می‌اندازد و این امت در گذشته کسانی را روی سر گذاشته و بعد از عبور از آنها، آنها را زیر پا نهاده است. در آینده هم کسانی را روزی روی سر و زمانی زیر پا می‌گذارند و از بی‌وفایی امت نیست؛ نتیجه حرکت کردن امت و تعلق و وابستگی شخصیت‌هاست.
در روز شهادت شهید رجایی که با وی هفتگی کلاس داشتم، گفتم عبور از هر مرحله مثل وضع حمل است و شیرازی‌های ما این حالت درد کشیدن را که می‌بینند، می‌گویند (خدا بدتری بدهد) خدایش رحمت کند، یکه‌ای خورد؛ اما خود را جمع کرد. نمی‌دانم چه چیزی به یادش آمده بود.
آهنی که باید از آن شمشیری ساخته شود، زیر ضربات پتک مرتبا از آن ریزش می‌کند و از ماده آن کاسته می‌شود؛ اما صورت به رسالت و غایت کامل خود نزدیک می‌شود با هر ریزشی، برندگی و با هر ضربه‌ای، صلابت آن بیشتر می‌شود و با هر سفری بین آب و آتش آبدیده‌تر می‌شود. امام در عبور از قائم‌مقام خود روز سختی را می‌گذراند و می‌گوید که من با کسی عقد اخوت نبستم. محرمانه اشک ریخت؛ اما دستش نلرزید. روز عبور امت از بستگان و دلبستگی‌هاست. آیت‌الله خزعلی عمل آیت‌الله گیلانی را تکرار می‌کند. مگر نه این است که به سمت آن موعود می‌رویم، پس باید از نهر طالوت بگذریم. فمن شرب منه فلیس منی و من لم یطعمه فانه منی. تعلق به خود و آبروی خود و بستگان، نوعی شرب از نهر طالوت است. امام فرمود اگر احمد کاری کند که مستوجب حکم باشد، اجرا می‌کنم و سر من ناراحت نمی‌شود. شما برای حفظ عزت خود کاری نکردی. یادتان هست قبل از رحلت امام به یک ماه کمتر و یا بیشتر به شما عرض کردم ریاست‌جمهوری تمام می‌شود، شما بعد از آن چه خواهید کرد، گفتید حوزه می‌روم، مگر این که امام نهی‌ام کند. من بعد از ریاست‌جمهوری اگر امام به من بگوید مسوول عقیدتی سیاسی ژاندارمری یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان شوم، تردید نمی‌کنم. شما رهبری را نخواسته‌اید، رهبری شما را خواست. رسول خدا به عمویش فرمود: یا عم ان الاماره ان طلبتها وکلت الیها و ان طلبتک اعنت الیها.
از یاد نمی‌برم روز رای‌‌گیری برای رهبری را که وقتی از شما نام برده شد، ناراحت‌تر از همیشه بدون اجازه پشت تریبون رفتید و اعتراض کردید و شورای نگهبان به شما گفت چرا جلوی اجرای قانون را می‌گیرید و شما برگشتید و به جای خود نشستید. رهبری شما را طلب کرده است و شما اعانت خواهید شد. وعده خداوند حق است. اگر قرار است قانون اجرا شود، باید از بزرگان که قله اجتماع هستند، آغاز شود. در کشاورزی، مخزن آب را در مرتفع‌ترین نقطه قرار می‌دهند. آب از پایین به بالا نمی‌رود. قانون هم از بالا به پایین حرکت طبیعی آن است. و امرت ان اکون اول المسلمین. آن که بیش از هزار و صد سال است به هرکس می‌گوید ایکم یاخذ جمره فی کفه فیترکها حتی یبرد، تا بالاخره امام جمره سلطنت پهلوی را گرفت تا سرد شد، جمره حکومت بعثی را گرفت تا سرد شد. جمره استکبار جهانی در چهره اسرائیل را حزب‌الله گرفت تا بعد از 33 روز سرد شد. حماس هم گرفت تا بعد از 22 روز سرد شد. مساله، مساله گرفتن آتش در دست است و این ایام آخرالزمان است که ایمان در دل نگه داشتن از آتش در دست نگه داشتن سخت‌تر است. این همه شهدا سوختگی‌های دست امت است که آتش استکبار را نگه داشته و تاکنون از نگه داشتن آن خم به ابرو نیاورده است. این آتش بالاخره سرد خواهد شد، همان طور که شاه و صدام سرد شدند. امام با سرد شدن آتش شاه به میان ما برگشت و آن منتظر با سرد شدن آتش استکبار است که زیارتش می‌کنیم.
 
یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
وین دل شوریده حالش به شود دل بد مکن
وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور
گر بهار عمر باشد باز بر طرف چمن
چتر گل بر سر کشی ای مرغ خوشخوان غم مخور
 
والسلام علیکم و رحمت‌الله
محی‌الدین حائری شیرازی

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط امید پیشگر در 88/4/9:: 3:6 عصر

ای کاش اصلاح طلبان دوم خردادی واقعیتها جامعه را عاقلانه می پذیرفتند.

ای کاش میر حسین و خاتمی ها و ... صدای حدود 25 میلیون نفر را می شنیدند که به آنها گفتند: نه!

ای کاش تعقل را بر تهور ترجیح می دادند.

خداحافظ میر حسین!

اگر واقع گرایی را به جای ماجراجویی برمی گزیدی شاید امیدی به چهار سال دیگرت می بود؛ اما حیف که خودت را حیف کردی.

شاید پس از آن غائله ای که تو و حامیان سبزت به پا کردید، این زیباترین وداعی باشد که می شود نثارت کرد.

بدرود!

راستی؛ عجب آزمونی به پاشد!

چه کارنامه هایی صادر شد!

چقدر ادعا باطل شد و چه نامرد مردمانی از به حق شیر مردانی جدا شدند.

خداحافظ میر حسین و خاتمی و دوم خرداد!

قول می دهم برای عبرت هم که شده گاهی در لابه لای صفحات تاریخ سری به شما بزنم.

 


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط امید پیشگر در 88/4/7:: 9:57 عصر

حضرت آیة الله جوادی آملی در موضعی قاطع و صریح از سخنان مقام معظم رهبری حمایت کرد.

ایشان که در خطبه های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به آیه غدیر خم، وجود رهبری عادل و عالم در رأس جامعه اسلامی را مایه یأس بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی دانست و سخنان مقام معظم رهبری را فصل الخطاب اختلافات جاری در کشور اعلام کرد.

ایشان از سرو صدای دشمنان نظام به عوعو سگان تعبیر کرد و با عنایت به قشون کشی آنها فرمود: از خارجی هزار به یک جو نمی خرند.

لینک دریافت فرازی از این بیانات: فایل صوتی 2.56 مگابایت
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط امید پیشگر در 88/4/1:: 2:25 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب موسوی فکری به حال دم خروس کنید!!

جناب موسوی! چه خوب است به جای دفاع آتشین از حقوق پایمال شده مردم ایران و مرثیه سرایی بر بیست سال گذشته آنها ابتدا موضع خودتان در برابر این نظام را برای مردم روشن کنید. اظهار نظر صریح و به دور از دروغ و عوام فریبی، نقش به سزایی در موضع گیری مردم نسبت به شما خواهد داشت.

اگر شما مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران از رهبری گرفته تا سایر مدیران ارشد و نهادهای مربوطه را قبول ندارید پس چرا می خواستید و اصرار دارید در کنار این خدمتگذاران جایی برای خود باز کنید؟اگر قانون این کشور را قبول ندارید پس چرا تلاش می کنید در سمت یک مدیر ارشد، مجری آن باشید؟

و اگر آن را قبول دارید و خود را بزرگترین قانون گرای این کشور می دانید پس چرا به آن تن نمی دهید؟ نکند در نظر جنابعالی فقط قانونی لازم الاجراست که در خدمت شما و دوستانتان باشد؟

جناب موسوی! دعوت مردم به خیابانها ولو بدون اخذ مجوز و اعتراض به جرم ثابت نشده چه معنایی دارد؟ عدم پی گیری اعتراضات از طریق قانون این کشور که مدام سنگ آن ر ا به سینه می زنید به چه معناست؟ عدم برائت از تجاوزات صریح به حقوق مردم را چگونه معنا کنیم؟

ما نمی دانیم قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را؟!

شما در آخرین نطق تلویزیونی خود اشاره ای به تبعیت از رهبری کردید؛ اما کو؟ ما کجا دنبال این ادعای رای جمع کن شما بگردیم؟ بیانیه ها و نطق های بعد از انتخابات شما همگی موجود است. با کمال تاسف نه تنها تبعیتی یافت نمی شود بلکه تعبیراتی در آنها به چشم می خورد که روی اوباما را هم سفید کرده است.

جناب موسوی! هیچ یک از سران پلید آمریکایی و اروپایی نگفتند آنچه را که شما گفتید:

«چقدر بی‌انصافند کسانی که منافع کوچکشان آنها را وا می دارد تا این معجز? انقلاب اسلامی را ‌ساخته و پرداخته بیگانگان و «انقلاب مخملین» بنامند.» بخشی از بیانیه یکشنبه 31 خرداد 1388

«مردم را شقه شقه نکنیم ، مردم با هم خوب هستند و به هم احترام می گذارند ، به اسلام احترام می گذارند ، آن کسانی که بقای آنها در تفرقه مردم است سعی می کنند باز ماجرای خودی و نا خودی راه بیندازند و از این راه، خود را حفظ کنند ولی مردم متوجه این طرح هستند و آن را خنثی می کنند.» بخشی از بیایانات موسوی در در جمع حامیانش در روز پنجشنبه 28 خرداد 1388

آقای موسوی! خوب یادتان بماند؛ به سخریه گرفتن کلام مقام معظم رهبری که عالم و عادل و مقدس ترین فرد این نظام است بازی خطرناکی است که خود شروع کردید. بهتر است تا دیر نشده عواقب این کار را از منتظری و بنی صدر بپرسید؛ هر چند به خوبی می دانید که ملت ایران با چنین افرادی چه معامله ای می کند.  

جناب موسوی! مراد شما از این «احترام به شعور ملت ایران» و «عزیز کردن آنها» که مرتب تکرار می کنید چیست؟ ظاهرا اینها واژه هایی هستند که اصلا در قاموس فرهنگی شما وجود ندارند و الا در خواست ابطال تمام آرای مردم و نابود کردن حماسه تاریخی 22 خرداد که عزت و آبروی میلیونها ایرانی مخلص است چه توضیحی می تواند داشته باشد؟

«...انتظار دارم درخواست اینجانب در مورد ابطال انتخابات 22 خرداد ماه مورد رسیدگی و اقدام قرار گیرد.» در نامه‌ای به شورای نگهبان در تاریخ یکشنبه 24 خرداد 1388 

 جناب موسوی! برای ما روشن کنید که شما کجای این نظام را قبول دارید؟ رهبری؟ رئیس جمهوری؟ قوه قضائیه؟ شورای نگهبان؟ وزارت کشور؟ نیروی انتظامی؟ بسیج و سپاه؟ مردم؟ کدام یک را؟! ظواهر امر حاکی از آن است که فقط آقای صانعی و دیگرانی که این رفتارها را تایید می کنند مورد قبول و احترام شمایند.

بر همگان روشن شد که منظور شما از تغییر و اصلاح امور کشور همان تغییرات خاصی است که خاتمی برای آن دست و پاهایی زد؛ اما به گِل نشست.

جناب موسوی! همه فهمیدند خیزی که شما برداشتید برای تغییر در تمام مواردی است که اساسا قبول ندارید و با آن مشکل جدی دارید و تنها برای عوام فریبی، خود را پشتیبان آنها معرفی کردید.

آقای موسوی! همانطور که شما و دوستان هم پیالگی شما می دانند، کشاندن عده ای به خیابانها، عدم پایبندی به قانون موجود، زیر سوال بردن دستگاهای اجرایی کشور از بالا تا پایین، تحمیل نظر خود بر 25 میلیون نفر از مردم این کشور، عدم تبری از متجاوزین به جان و مال مردم و ...، همگی یک معنا دارد: کودتای مخملی.

تمام این کارها، رفتار شما در چند روز اخیر است. جالب اینکه از یک طرف دست داشتن بیگانگان و حمایتهای صریح آنان را منکر می شوید و از طرف دیگر این فضایح و جنایات را که دل ملت و دولت از آن خون است را معجز? انقلاب معرفی می کنید!!

جناب موسوی و دیگر هم مسلکان او! تا دیر نشده توبه کنید و سریع تر به آغوش امام و رهبری برگردید تا مقام معظم رهبری صریحتر از گذشته با مردم سخن نگوید.
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط امید پیشگر در 88/3/23:: 2:46 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

درود خدا بر مردم شریف ایران.

درود و رحمت خدا بر این مردم که با حضور خود ثابت کردند که با تمام وجود، نظام اسلامی را دوست دارند و عاشقانه به آن علاقه مندند.

تبریک به مردمی که شعور سیاسی خود را به رخ جهانیان کشید.

تبریک به نظامی که چنین مردمی آن را پشتیبانی می کند. 

تبریک به بزرگ مردی که چنین راستقامتانی را رهبری می کند.

تبریک به امامی که این چنین امتی را صاحب است و امامت می کند. 

تبریک ... تبریک .... تبریک ... تبریک... تبریک ...


کلمات کلیدی :

   1   2      >
درباره
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
عینیت در روح؛ مثلیت در بدن
فرزند نسلی - فرزند علمی
قیامت قائم است
هدایت و ضلالت
حیات ایمانی
مظهر خدا - مظهر شیطان
مذمت پیروی از اکثریت
جبر و اختیار
علم غیب و اختیار
سخن سید مرتضی (ره) در باره علم امام
علم و عمل
ثواب علم
اهم و مهم در غدیر
نسبیت یا ثبات اخلاق
اثاره و تزکیه
نوروز
نقدی بر روایات نوروز
اعدام مرتد و آزادی در انتخاب دین
عذابهای بی مثال
التعجب
کمال و جمال یوسف علیه السلام
انتخابات خرداد 88
بقیع
«عبدالله بن جبرین»
فحش
سه ماموریت حضرت امام ره
اختاپوس
ساعت صفر
کنترل جمعیت
ادخال سرور
تحریف قرآن
آب و آتش
مادر بتها
نام امام علی(علیه السلام) در قرآن
آیات غدیر
اثر گناه و عمل صالح
اکثر مؤمنین مشرکند
شمشیر به دست پیامبر رحمت
چقدر عمر کرده ای؟
لبیک به دعوت شیطان
یادی شگفت از شهید شهریاری
بایدها و نبایدهای هیئت
چرا دانستن مشکل رفتار ما را حل نمی کند؟
شما جزء کدام گروه کوفی هستید؟
فرزندان عاشورایی
چرا در اروپا می بارد؟
دین افیون ملتهاست؟!
چرا باران نمی بارد؟
غلو و خرافه
موسیقی حرام فقر می آورد
اسلام و برده داری
راه نجات از فقر و تنگدستی
راههایی برای ثروتمند شدن
درنگی در اربعین شهید مطهری ره
پاسخ به شبهه عقلی اولین اربعین
بر وصیت پیامبر خدا (ص) چه گذشت؟
وحشت از یک جمهوری اسلامی دیگر
مهمترین کمبود انقلاب مصر و تونس
چرا حکومت اسلامی؟!
بخشش بی توبه
یک شبهه در حکومت ائمه علیهم السلام
علت حضور غلام و کنیز در خانه اهل بیت علیهم السلام
مهمترین مسأله دنیای اسلام
ترازوی عقل در معارف دینی
گناه نقد؛ عذاب نقد
عجیب ترین وعده خدا به مؤمنین
«چرایی» احکام شرعی
چهارشنبه سوری
همه باید قدر این نظام را بدانند
حوادث ژاپن از نگاه قرآن
کجای این عدل است؟!
علم به شهادت و شبهه خودکشی
سکوتی که باید شکست!
ماجرای تولد رهبری
بحرین حکایت دیگری دارد
کمترین کاری که می شد با عربستان کرد
چرا هر که گناهش بیش پولش بیشتر؟
فقط زنان مدرک دار و یه کاره فرهیخته اند!؟
مرده های عمودی
معارفی از 30 جزء قرآن کریم
صحنه سازی برای امتحان
وقتی ماهواره به خانه بیاید
لطایف ماه رجب
اختراعات هم مخلوق خدایند
اصرار عجیب معاویه در مورد فضایل علی علیه السلام
غیرت خشونت نیست
دو عکس با دهها سال فاصله
درمان وسواس
بترس از گناه ناچیز
مهم ترین رویدادهای قرآنی در ماه رجب
ماجرای فُطرُس بین قبول و انکار
فطرس چه نوع فرشته ای بود؟
بررسى روایات فطرس ملک
سه ماه ویژه، سه شب ویژه
لطایفی از روزه ماه شعبان
از نیمه شعبان غفلت نکنیم
مال حرام زیر ذره بین
ترتیب ورود به جهنم
خود را از آتش حفظ کنید
نظم ریاضی در معارف دینی
سه شاکی در قیامت
سفر از نوعی دیگر اما اصلی
دلداری عارف
شیطان دربند
گواهی چهره ها
مصائب آرام بخش
هدف از جنگ، شهادت نیست
عید فطر عربستان، غلط از آب درآمد
کلاه شرعی حرام را حلال نمی کند
تلاش برای لقمه حلال و آثار آن
شباهت سعودی به رجوی و اسلمی
دانستنیهایی درباره قربانی
بازخوانی خطبه غدیر
سخنان امام حسین علیه السلام
محرم و صفر
احکام
لینکهای مفید
مهدویت
اذکار و ادعیه
اهل بیت علیهم السلام
اخلاقی
مناسبتهای ملی
اخبار مفید و جالب
مناسبتهای دینی
قرآنی
لینک‌های روزانه
پوندها